L'incident a été résolu, les services S3 & Veeam Cloud Connect peuvent de nouveaux être rejoint via le RISQ.
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The incident has been resolved, our S3 & Veeam Cloud Connect services are back online from the RISQ Network.
Posted Aug 30, 2024 - 22:26 EDT
Monitoring
A fix has been implemented and we are monitoring the results.
Posted Aug 30, 2024 - 21:19 EDT
Investigating
Notre partenaire RISQ éprouve présentement des difficultés techniques. Veuillez noter que nos clients qui utilise ce lien pour rejoindre nos services Veeam Cloud Connect & S3 sont présentement dans l'impossibilité de rejoindre nos services.
Nous travaillons avec le partenaire pour résoudre le problème.
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Our partner RISQ is currently experiencing network connectivity issues. Please note that our customers using this network link to reach our Veeam Cloud Connect & S3 services are currently having trouble reaching our services.
We're working with the partner to get this issue resolved.
Posted Aug 30, 2024 - 10:35 EDT
This incident affected: MTL1 - Montréal (BaaS Cloud Connect, S3).