MTL1 - Maintenance du service Internet public // Public Internet service maintenance

Scheduled Maintenance Report for Cirrus Services Status

Completed

The scheduled maintenance has been completed.
Posted Oct 20, 2024 - 09:00 EDT

In progress

Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Oct 20, 2024 - 06:00 EDT

Update

La maintenance est devancée de 3 heures. Elle sera donc effective de 6:00 AM EDT à 9:00 EDT.
---
The maintenance has been moved up 3 hours, so it will be effective from 6:00 AM EDT to 9:00 AM EDT.
Posted Oct 18, 2024 - 18:44 EDT

Scheduled

En collaboration avec notre partenaire, nous effectuerons une maintenance planifiée d'urgence sur l'accès Internet public qui pourrait avoir des incidences sur nos clients.

Une coupure de l'accès Internet est à prévoir. Des coupures sporatiques pourraient être ressenties par nos clients.

Pour toutes questions ou demandes, vous pouvez nous rejoindre à l'adresse support@projetcirrus.ca

-----
In collaboration with our partner, we will be performing emergency scheduled maintenance on public internet access that may impact our customers.

Internet access outage is to be expected. Sporal outages may be experienced by our customers.

For any questions or requests, you can reach us at support@projetcirrus.ca
Posted Oct 18, 2024 - 14:06 EDT
This scheduled maintenance affected: MTL1 - Montréal (BaaS Cloud Connect, BaaS Cohesity, BaaS M365, DRaaS, IaaS, Internet, S3).