QBC1 / MTL1 // Problème de réplication avec Zerto / Zerto replication issue (DRaaS)
Resolved
La situation a été rétablie. Le VRA est maintenant revenu à la normale. Les VPGs des clients impactés reviendront synchronisés dans les prochaines minutes. Nous surveillerons leurs progressions respectives.


Pour toutes questions ou demandes, vous pouvez nous rejoindre à l'adresse support@projetcirrus.ca


-----


The situation has been restored. The VRA is now back to normal. The VPGs of impacted customers will be back in sync in the next few minutes. We will monitor their respective progress.


For any questions or requests, you can reach us at support@projetcirrus.ca
Posted Mar 28, 2024 - 13:05 EDT
Monitoring
Service is back and VPG are syncing back to a normal state. We will continue monitoring.
Posted Mar 27, 2024 - 20:05 EDT
Update
We are continuing to investigate this issue.
Posted Mar 27, 2024 - 18:12 EDT
Investigating
Nous investiguons présentement un problème de réplication avec le service DRaaS (Zerto) sur le site QBC1 & MTL1. Nous sommes présentement en discussion avec le manufacturier Zerto pour régler la situation.


Pour toutes questions ou demandes, vous pouvez nous rejoindre à l'adresse support@projetcirrus.ca


-----


We are currently investigating a replication issue at QBC1 & MTL1 with the DRaaS service (Zerto). We are currently working with the manufacturer Zerto to resolve the situation.


For any questions or requests, you can reach us at support@projetcirrus.ca
Posted Mar 27, 2024 - 17:48 EDT
This incident affected: QBC1 - Quebec (DRaaS) and MTL1 - Montréal (DRaaS).