QBC1 - Problème d'accès au service S3 et BaaS Cloud Connect à travers le réseau RISQ // Problem accessing S3 and BaaS Cloud Connect service through RISQ network

Incident Report for Cirrus Services Status

Resolved

Notre fournisseur RISQ nous confirme que les travaux sont terminés. Retour à la normale.
---
Our provider RISQ confirms that the maintenance is finished. Back to normal.
Posted Oct 19, 2024 - 07:15 EDT

Update

Notre fournisseur RISQ nous confirme que des travaux de maintenance sont en cours. Le tout sera rétabli le plus rapidement possible.
---
Our provider RISQ confirms that maintenance work is underway. Everything will be restored as quickly as possible.
Posted Oct 18, 2024 - 19:07 EDT

Identified

Notre fournisseur RISQ a présentement des problèmes sur leur réseau. Les clients RISQ ne peuvent donc pas rejoindre nos services via ce réseau. Le fournisseur travaille sur la résolution de ce problème. Les services S3 et BaaS Cloud Connect demeurent fonctionnels.
---
Our provider RISQ is currently experiencing issues on their network. RISQ customers are therefore unable to reach our services via this network. The provider is working on resolving this issue. S3 and BaaS Cloud Connect services remain functional.
Posted Oct 18, 2024 - 17:45 EDT
This incident affected: QBC1 - Quebec (BaaS Cloud Connect, S3).